Eğer kenarda birikmişin varsa emin ol iki günde ne var ne yok hepsini alırsın. Ben şu an 33 teyim 3 hafta önce bi alışverişe çıktık ilkti o baya bi şey aldım dün de çıktık geri kalanları aldık bu arada da internetten de getirttim bitti sayılır bi kendime alacaklarım kaldı zaten her şey 4 4 lük olmaz illa eksik çıkacak ve zamanla ihtiyacın olan olmayan şeyleri anlarsın aşırı ayrıntı düşünmeye gerek yok diye düşünüyorum