mrveaksu Kızlar 12 haftalık hamileyimm. Çok belim ağrıyor ayakta duramıyorum bazen ağrısından bu haftalarda normal mi? Progestan kullanıyorum ondan olabilir mi ?
sonsuzmasalim mrveaksu bendede 15 haftalıkken öyleydi sonra durdu ve şimdi 2-3 haftadır yine başladı. Şuan 31 haftalığım🤨
Ebrutlny mrveaksu ben de 17 haftalığım belim ve sırtım çok ağrıyo bi rahmin büyüyo bi bebek gelişiyor diyorlar anlamadım ve bazen kasığım şiş gibi hissediyorum umarım bişe olmaz
Bitlilik sonsuzmasalim ben daha 9 haftalığım ve 2 haftadır var biter diye umuyordum sonra yeniden mi başlıyor😳
sonsuzmasalim Bitlilik başlamaz olur mu 😳 göbüş büyüdükçe bel ağrısı da geliyor 😣 ben ilk 4 ayı hep kustum sonra rahatladıydım şimdi bi haftadır kusmalarım da geri başladı 😭
mrveaksu sonsuzmasalim ya benimde göğüslerim büyüdü bel ağrım arttı karnım ağrıyor uyuyup kalkınca dinlemiyorum hiç kamyon geçmiş gibi üzerimden doktorum bide sola yat dedi sol tarafım çürüdü
sonsuzmasalim mrveaksu ben hep sag ile sol tarafi degisip de yatiyorum bütün gece bi tarafli yatamiyorum