Asminbademm Hanımlar merhabalar bu gün şeker taraması için tahlil verdim sonuç 149 çıktı sizce normalmi?
Asminbademm K11 şeker yüklemesi değilde şekr taramsı dedi doktorum tokkende yapılabiliniyormuş tok yaptırdım bende? .Eğer bi problem olursa ozaman yükleme yapılıcak dedi.