Arkadaşlar birsey soracam yardımcı olabilir misiniz bundan bir hafta önce hastanenin acilinden kan tahlilim sonucunda 4 haftalık gebe olduğumu öğrendim bugün sancim için gittiğim hastanede tekrar tahlil sonucu istendi tahlil sonuçlarımda hcg 26.65 değerler ise 478 çıktı yani gebeliğim tahlilde hala temiz görünüyor fakat ultrason ve muayene de gebeliğe dair bisi gözükmedi lakin düşükte gözükmedi böyle durumla karşılaşan var mı ben ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz