gunesdumanli Arkadaşlar merhaba pko hastasıyım ikinci aydır Klomen kullanıyorum bugün kontrolüm vardı yumurtalarım oluşmuş çatlama iğnesi verdi doktor ancak yumurtalar 11 ile 15 mm aralığındaydı internette 16-20 arası diyor acaba yinede yumurta çatlar mı
aysenuroztunc gunesdumanli evet yumurta çatlar ama çok küçükken yapmış neden öyle olmuş anlam veremedim bende bugün yaptım iğneyi 2 yumurtam var 25 mm epey büyümüştü benimki bayramda kontrole gitmediğim için hemen iğne verdi
Gzd11gzd gunesdumanli O yumurta büyüklüğü iğne için kücük bence en az 17 18 mm olması lazım.İgneyle çatlar evet ama yararı olur mu bilemiyorum.
gunesdumanli aysenuroztunc iğnenin etkisiyle de büyüyormuş yumurtalar biraz daha zaten 15 olan bir gün sonra çatlasa 17-18 e çıkıyor iğne biraz daha büyütüyor diye sanırım 🤷🏻♀️
aysenuroztunc Kubra00111 benim biraz karışık canım sağ tüpüm tıkalıymış ben hep sağdan yumurtladım şimdi gene sağdan rahim filmi sırasında açıldı o tüp ama tekrar tıkanabiliyormuş belki açıktır diye genede iğne vurduk şansımızı deniyoruz