duardc kizlar su icemiyorum bulantilarim bitti cok sükür bulantidan saniyordum ama su icince gene bulaniyorum su icmezsem rahatim bana bi cozum yolu gosterin lutfen 👐😊
Asu33 duardc Ben de hiç içemiyordum cnm kendimi zorladım çünkü duraklarım kurumaya başlamıştı cildim de bi de ödem olmaması için 3lt içmeye başladım mesela bi şişe al onu bitirmeye şartlandır kendini öyle daha kolay oluyor
Bebegim Çok zorlama kendini ara ara iç ayran çorba komposto şekersiz süt soda bunları iç ama eninde sonunda suyuda sevmen gerekiyor 🙂
lkayRazgatLolu İlerleyen haftalarda zaten ağız kuruluğu fln oluyor içme ihtiyacı duyuyorsun. Ama su gerçekten Çok önemli inşallah içmeye başlarsın bian önce
mserif ben de içemiyordum hep maden suyu ictim sonra bulantılarım geçti su icebilmeye başladım cok şükür
Supersmomm 1 litrelik cam şişe al ve onu bitirmek için zorla kendini canım bende öyle yapıyorum hatta içine elma dilimi veya limon falanda at aromalı olsun belki hoşuna gider ☺
duardc [bilinmeyen] he sen ondan tuvalete kacis yapiyorsun ben daha 14 haftaligim daha baski yapmiyor heladeki su baska sekilde cikiyor 😁
duardc ceylan119 gecer insallah zamanla cunku banada mutfak ve yatak odam kokuyordu salonda yattim kalktim zamanla duzelir insallah seninkide