Edosko26 Merhaba hanımlar. Gece uyuyabilmek için yaptığınız şeyler var mı? Yatış pozisyonu olsun, yediğiniz içtiğiniz bir şey olsun? 3 gün öncesine kadar 1-2 saatte olsa içim geçiyordu, ama şu an sıfır uyku. Deli gibi sallanıyorum yatınca uyuyamıyorum 🥹
Kubra2626 Edosko26 vallahi bende de tam tersi. Uykudan gözlerim açılmıyor 36. Haftaya gireceğim. Sürekli uykum var mışıl mışıl uyuyorum. Bende mi bi gariplik var acaba. Yarım kalan bir sürü işim var hiç birini halledemiyorum bu uyku yüzünden. Sürekli uykulu ve yorgunum.
Gizemmiray35 Edosko26 32. Haftadayım bende aynı durumdayım sıcaklar ve sinekler de bir yandan çok kötü hissediyorum kendimi artık
Elif2796 Edosko26 ben de uyku sıfır sabaha karşı uyuyom sabahta kalmasın yok bu arada33 olduk hareketi iki gündür çok az bi sıkıntı olurmu
Aysegul17 Edosko26 bende 35. Haftadayım huzursuz bacak sendromu yatınca nefes daralması ve sürekli olarak tuvaletimin gelmesi yüzünden uykudan bayılırken 4 5 e kadar ayakta geziniyorum artık gözüm kapanmak üzereyken yatıyorum uykudan bayılıyorum canım oğlum uykusuz gecelere hazırlıyo galiba🥺
Sirine34 36 dan selamlar saatlerdir kıvranıyorum resmen 😭 sanırım bu uykusuzlukta rabbim bize ikramı bebeğin geleceği günlere yakın hazırlık diye düşünüyorum 🥲 hangi pozisyon olursa olsun asla uyuyamıyorum artık dönemiyorum sancılarım hat safada hayırla günümü bir bulsaydım
Edosko26 Sirine34 3-4 bardak ayran yapıp içtim mayışıyorum ama asla dalamıyorum. Bugün doktoruma da sordum o da ne yazık ki yapılabilecek çok bir şey olmadığını son haftaların böyle geçtiğini söyledi. Hayırlısıyla kucağımıza alsak iyiydi valla :)
Edosko26 Kubra2626 Kubra2626 hepimizin farklı farklı dertleri var Allah sizinde yardımcınız olsun öylesi de zor sürekli uyku hali de perişan ediyor insanı :/
Guness09 35+4 bende kendimi sallıyorum resmen yatarken ama yok.sabah 6 dedimmide ayaktayım ..zaten uykusuz günler gelicek bari şimdi azcik uyusaydik😊
Edosko26 Guness09 ah ne iyi olurdu bu aşamaya kadar çok rahat geldim ama son 2 haftadır gözümden akıyor uyku resmen :)
Gulsbaby 38+1 den bildiriyorum. Sabaha kadar sıfır uyku. Ayak yanması, sıcak basması… belki de hayatımın en uykusuz dönemindeyim. 🤷🏻♀️
Seydaaylin Gulsbaby bende 33 e giricem cidden aynıları sabah saat altı yi görünce içim geçiyor dokuz ona kadar uyursam o kadar günde üç saat anca uyuyorum tek değilmişim
Gulsbaby Seydaaylin ben tünelin ucundaki ışığı gördüm ama ağustos ayı var birde. Ağustos gebelerine sabır diliyorum 🥹
Seydaaylin Gulsbaby neyse artık bebişler sağlıklı doğsun da gerisi önemli değil zaten benimki de belli geceleri uyumucak.Geceleri içimde parti yapıyor sanırsam kızcem böyle düzen devam ederiz doğuncada 😄
ipek-karadag80 Edosko26 Kesinlikle bunun bir çaresi olmalı inan 2 hafta dan fazla oldu uyuyamiyorum ellerim ayaklarım yanıyor artk çok yoruldum bitkinleştim yani sanki doğdum doğalı böyleyim
Edosko26 Seydaaylin al benden de o kadar. Gündüz uyuyor gece 11 de bi başlıyor hareketlere saat 3 e kadar tam gaz devam hem elleriyle hem ayaklarıyla vuruyor poposunu dikiyor falan. Uyucaz desekte pek mümkün değil :)
Edosko26 Kızlar kesinlikle yatmadan önce ayran yapıp için. Ben 3 bardak ayran içip yattım baya ağırlaşmıştım. Yine uykuya dalışta zorlandım ama en azından 1-2 saat uyumamışım 5.5 saat uyuyabilmişim deneyin derim :)