Hayırlara vesile olsun canım.
Şimdiki testler hemen gösteriyormuş doğruluk payı çok yüksek dedi doktorum. Ama istersen eşin müsaitse nöbetçi eczaneden alsın 2 adet daha dene ben öyle yaptım gecenin 4 ünde nöbetçi eczaneye gitmişti 😂 tabi ramazan ayına denk gelince :)