Merhaba arkadaşlar ben tüp bebek gebesiyim yıllar sonra bi umut oldu benim için 7.aya girdim ama şeker yüklemesinde şekerim 255 çıktı doktor diyet dedi çok korkuyorm bebeğime bişey olacak diye. Makina aldım evde ölçüyorum 88 civarı çıkıyo neden acaba şekerim varmı yokmu.