naneliseker_ Çok yavaş oynadınız mi kendinizi yormadan? Topuklu ayakkabı ile tabiki :) Gebelik hastalık değildir düşüncesi beni motive ediyor… :(
TuqbaArslan naneliseker_ riskim vardı bu gebeligimde zaten hiç oynayıp daha da riske atmadım. Aksine hamileyim diyip bahanem hazır olmuş oldu oynamamak için. Ha ayıp olmasın derseniz illa ki kenarda alkış yapabilirsiniz
Seymanurbozdag12 naneliseker_ oynadım kiz nolacak bisey olmaz risk yoksa allahin izniyle çok zıplamadan🤣
Nur001 Görümcem benim düğünümde hamileydi yanında terlik getirdi düz 3 aylık falandı baya da oynadı tabi çok da hoplayıp zıplamadan bide düşük riski vardı
Aslan10 naneliseker_ görumcem benim düğün umde hamileydi topukluyla baya oynadı hatta 3 aylık hamileyken kınama başka şehire geldi araba yolculugu yaptı sonra döndük düğünde de hep koşturdu oynadi hep topuklu vardı ayağında 😂 şimdi bizim de arkadaşımızın düğünü var bende oyniycam
Deletedmom_103 naneliseker_ tepinerek olmadığı sürece düğün başından sonuna kadar oynadığım oldu 😂 hatta ağustosta yine var yine pistler oğlumla benim olacak kasjkaks
Gkee naneliseker_ düğünümde 5 haftalık hamileymisim bilmiyordum gayet de oynadim ziplaya ziplaya birsey olmadi 🤷🏻♀️