Betamın 0 lanması yaklaşık 1 ayımı aldı kuzum beta sıfırlana kadar doktor hiç birşey içme dedi kendiliğinden düşüyor zaten kanama ile 2 haftada bir kontrole çağırıyordu beni alttan muayene edip rahimi inceliyordu 1 ay sonra 0 lanınca folik asite başlayabilirsin dedi 2 kanama sonrası gebelik düşünebilirsin dedi flan ben 2. Gebelikten önce bu sefer ilk doktora gittim demir ilacı d vitamini ve folik asite başlattı beni az idrar yolu enfeksiyonu da vardı onun tedavisini de yaptırdı tavsiyen 2. Geveliği düşününce önce doktora görünmen 😊 Allah sağlıklı evlatlar nasip etsin ben 6 aya anca toparlandım psikolojik olarak ikinci denemede tuttu doktor sana söyleyecek şukadar bekle bukadar bekle diye onu dinle düşükten sonra bebekler hem çok güzel hemde çok güçlü oluyor Allah’a bolca dua et canım geçmiş olsun🫂💙