Sevvalllll42 ben alttan agrm olunca oturarak kılıyordum,genelde ayakta,ancak dün doktora gittim ,plesanta aşağıda dedi, kanama feln olursa ilişki yasak dedi,hatta çok girmeyin dedi,dün akşam araştırdjm plesantanin yukarıya çıkması icjn nelere dikkt etmem gerek diye, eğilip kalkmaya ,ağır kaldırmamaya , ilişki yasağı,vs vs seylerdeb bahsediyordu,bende dünden beri yine oturarak kilmaya başladım,demek istediğim rahat değilseniz hamilelginizde sorun varsa zorlamayın kendinizi… Rabbim kabul etsin🤲