iremebrar-24 36+2 deyiş doktor bebeğin suyunun az olduğunu ve çok aşağıda olduğunu söyledi 38 e kadar beklemek istiyorum sezeryan için kendini çok yorma dedi bol bol su içiyorum Evde temizlik yapsam süpürüp silme vs bebeği tehlikeye atmış olur muyum ?
noran23 iremebrar-24 merhaba benimde 35 den beri azalmam vardı ben yaptım ama işte bünyeden bünyeye farklı 38 de doğdu bebeğim
iremebrar-24 noran23 merhaba benimde içim rahat etmiyor ev öyle olunca ama doktorda korkuttu biraz yat dinlen diye yavaş yavaş kendimi yormadan yaparım gibime geliyor yine 🙄😑