Kızlar merhaba 38 haftalık hamileyim.Bugün doktor kontrolümde bebeğimin kemik ölçümleri kafa ölçümü fln herşeyi normalken göbek çevresi 4 hafta geride ve kilosunun düşük olduğunu öğrendim kilo alımı durmuş gelişim geriliği başlamış.Kilosu 2750 gram.Bebek artık içeride beslenemiyor dedi doktorum o yüzden içeride tutmaya gerek yok dedi ve cuma gününe zorunlu sezeryan olucam. Çok korkuyorum o kadar da güzel besleniyorum dikkat ediyorum 😔 bu durumu yaşayan var mı neden böyle oldu acaba