Rozii merhaba benim e risk çok yüksek çıktı ama ultrasonla her şey iyiydi ama doktorum ultrason yanıltıcı doğruluk payı az dedi bu testler daha yüksek doğruluk payı var dedi amiyosentez önerdi yapmadım DNA testi de bilmiyorum bakıyorum nerede nasıl yaparım diye ama kendimi çok kötü hissediyorum çok