momyseker Ebruuu_1 benimde çok düşüyor. Sol tarafınıza yatmak çok iyi geliyor. Birde ayakları yukarı kaldırmak
Glcn12 Ebruuu_1 ben hiç yüksek veya normal görmedim tansiyonumu hep düşük çıkıyor ve bazen baya rahatsız oluyorum hamilelikte normal
ayseaaksoy Ebruuu_1 benimde çok düşüyor sürekli halsizim hiç bir şey yapmak istemiyorum bende 25 haftalık oldum bu arada
Ebruuu_1 momyseker teşekkür ederim aslında baya da tuzlu yiyorum ama buna rağmen özellikle sabahları çok düşüyor
Ebruuu_1 Glcn12 teşekkür ederim ne yapsam iyi gelir acaba aslında baya da tuzlu yiyorum ama buna rağmen düşük korkulacak bisey yoktur değil mi
Glcn12 Ebruuu_1 ben tuzlu bişey yemiyorum açıkçası tuzu da çok sevmem tuzluda çok yemeyin ödem olursa doğum biraz zorlaşıyor diye biliyorum yani çok aç kalmayın derim birde sıcağa çok aşırı maruz kalmayın