Kızlar selam, bu hafta kısmetse 22.haftamız doluyor. Herşey yolunda çok şükür fakat geçen haftaki kontrolümüzde doktorum bebeğin 1 hafta önden gidiyor karın kısmıda aynı şekilde önden gidiyor haftana göre ve suyun biraz fazla dedi. 25.haftalara geldiğinde mutlaka şeker yüklemesi yapalım diyabet olabilir dedi. Söylediklerimden dolayı bira tedirgin oldum. Hem haftasına göre önde gidip hemde suyu fazla olan oldu mu? Bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.🙏🏽🌸❤️