Fik Oy maşallah canım benim sağlıkla neşeyle mutlulukla huzur sevgi ile dolu karşısına hep iyi insanların çıkacağı up uzun ömür dilerim Allah analı babalı büyütsün inşallah 🥰🥰🥰
Patatesanne Fik Heyzilwq Teşekkür ederim kızlaar. Spinal sezeryan ile 38+6 da doğdu miniğimizz. Hiç korkmayın o kadar rahat ki ameliyat benim canım çok taze ona rağmen çok rahattım ❤️❤️ Sorularınız varsa yanıtlarımm
Patatesanne minik-anne2323 normalde 38+3 de alırız demişti bize ama biz bayramıda geçirelim demiştik bebiş beklemeyince 38+6 da oldu. İdeali 38+3 müş ama doktorumuz öyle söylemişti 🥰hatta dedim size beklemez diye de ekledi doğumdan sonra