Kızlar kızım 4 aylik olcak henüz adet olmadım, bugün pembe bı akıntı geldi neden olabilir
Hemdemmm bende en az 6 ay olmasam diyordum ama 2.5 ay sonra oldum
1 seneye kadar adet olmamak normal
elifsen pembe bı akıntı geldi bugün anlayamadım
Hemdemmm adet başlangıcı olabilir canım devam ediyor mu kesildi mi
Hemdemmm bekleyin belki adet başlangıcıdır. 6.ayda kadın doğuma gidin genel kontrol için
Gulbahar47 akıntı olarak geldi sadece şuan yok