Ucankus Kızlar çok özür dileyerek soruyorum. Bu ay düzenli günleri değerlendirdik. Tam da yumurtlama akıntım geldiği gün ben üsteydim şuan kafamı kurcalıyor neden öyle yaptım diye 🥹 moralim çok bozuldu sizce yinede olma ihtimali var mı
umutlubianneadayi Ucankus bence olur kac milyon sperm oluyo illa biri biri gider bulur yumurtayı 😄 korkma bence canim ama olmazsa da bundan diye düşünme bence
CemrePektas Ucankus o spermlerin hareketini, yumurtanın spermi çekim kuvvetini bir görseniz inan ki dışarı koysan yine yolunu bulur 😂😂 olacağı varsa olur yani önemli olan kaliteli sperm
Guliguli İlk hamile kalmak istedigimde sekilde sekile girmistimm olsun diye cok ugrasmistik 😅 2. Sinde ustte olduğum sekilde supriz bir sekilde hamile kaldim hic fark etmiyor gercekten tamda yumurtlama zamanimdi ona guvenmeyin 🙈
[silindi] Benimde genel de Öyle oluyor Tutup tutmamakla alakası varmı bilmem ki Ama yumurta ve sprem kaliteliyse olur Tabi RABBİM ol derse