Kizim0668 düşük tehlikesi falan yoksa emzirmeye devam edebilirsin, 3 aydan sonra zaten sütün yapısı değiştiği için kendiliğinden bırakıyormuş çoğu. Ben oğlum 20 aylıkken 2. Hamile kaldım, kanamam oldu düşük tehlikesi olduğu için mecbur kaldım bıraktırmaya. Normalde günde 3 kere emerdi sabah uyanınca öğlen ve akşam uyumadan önce emerdi. İlk olarak sabah emzirmeyi bıraktım, sonra öğleni en son da akşam emzirmeyi bıraktım. Konuşarak bıraktık biz. Artık onu emziremeyeceğimi hasta olduğumu söyledim. Normalde meme diye tuttururdu, ama o süreçte hiç meme demedi. Sadece ağladı o ağladıkça ben kahroldum ama başka çarem yoktu 3-4 gün içinde hafifleyerek geçti ağlaması.