elifecem8 Haftamdayım. Ayak ve bacak ağrısı yaşıyorum çok. Aynı durumda olan var mı? Nelee yapıyorsunuz ?
Hsrt80 Ben yasiyorum ozellikle bir bacagim cok huzursuz ve rahatsiz ediyor uyku uyuyamiyorum agrisindan ve ayak yanmasi var çok aşırı bsn dr gittim kansulantirici kullaniyorjm cok iyi geldi yanmasinada havlu arasina buz dolabi buzluklatini koyuyorum