H1z2a3 sağlıkla al kucağına canım,
Bana da 13+5 de bacak arası boş kızq benziyor birde uç çizgi var dedi, bende eşime kızmış deyince dr özellikle üstüne basa basa kesin kız demiyorum değişebilir haftası küçük daha vs dedi gittiğimiz dr proftu, anlamadım şimdi kız mi değil mi 😂 kızsa niye kızmış deyince net değil dedi, net değilse ne o zaman 😂😂😂