Koalammm ben de 1.5-2 senedir kullanıyorum. Harita özelliği yok ama benim için sorun olmuyor. Elimle götürüyorum odaya. Kapısını kapatıyorum süpürüyor siliyor. Bitince duruyor ilk koyduğum yere dönüyor. Ordan alıp geri şarj ünitesine götürüyorum. Çekişinden vs memnunum sorun yok