@066 bende aynı şekildeyim çok bulantım var ilaç içmeyi unuturum diye ödüm kopuyor ilaç gerçekten bulantımı çok başlıyor ilaca rağmen akşama doğru yine bulantım başlıyor ve ne yesem aşırı şişiyorum hazımsızlıkta var bi an önce geçse bulantılar hayırlısıyla 😔