beyzzsenturkk şu anda orda yatıyorum, doğumu geciktirmek için yatırdılar perşembeden beri burdayım hemşireler doktorlar iyi hoş da, yemek olayı çok sıkıntılı. Ne ziyaret var ne doyurucu yemek. Dışarıdan su bile almıyorlar ama akşam ve öğlen birer bardak su veriyorlar gizli gizli sokuyoruz içeri mecbur 😑 refakatçi desen değiştirmek yasak e 5. Günüm burdayım kimse benimle birlikte girip çıkamaz sonuçta, insanların eve gidip dinlenmeye ihtiyacı var gidenin yerine gelebilecek kişi varsa niye gelmesin yahu F tipi cezaevi resmen 🙄🙄