Defne-ece28 Kızlar igne olanınız varmi bu ay ben arefe günün den bir gun once pazartesi gunu haziran 26 da vuruldum ama zaman geçmiyor sanki sonucu çok merak ediyorum
Hgmom1 Defne-ece28 ben 13 haziranda ovitrelle vuruldum. Bugün 20. Gün adette olmadım. 14. gün beta 2 çıktı 🥺
Defne-ece28 Hgmom1 o senin baya olmuş adetin geçmiş o zaman benim 11. Gunde 2 12. Gunde 12 çıkmıştı Bi keresinde
Defne-ece28 gulle1221 benim sağ tüp tıkalı orda 3 tane vardı açık olan solda 1 tane umutla bekliyorum
gulle1221 Defne-ece28 brokoli suyu İçin bi arkadaşım öyle yapıp hamile şuan , sabah akşam yemeklerden 20 dakika önce için 21 gün boyu
gulle1221 Defne-ece28 benim sol tüp kapalıydı ilkın ben çok şey denedim sonra diyarbakıra gitim, filim çekitm rahim film , tüplerin açıldığını söyledi dr
aysenuroztunc Defne-ece28 benimde sağ tüp tıkalıydı rahim filmi sırasında açıldı ben hep sağdan yumurtladım bu ay da gene sağdan yumurtladım şansa 🤦🏼♀️ açılsa bile sonradan tıkanıyormuş öyle dedi doktorum gene belki tıkanmamıştır diye iğne yaptı beklemedeyim artık 15 gün sonra test yaparım 😂
Defne-ece28 gulle1221 sanki benim kide açılacak öyle bisi yapsam eğer bu ay kalmazsam actirmaya baktircam ameliyatsız bence pıhtı doldu onun içi normal tıkanıklık değil ama şu an gebe kalamıyorum bazen sağ yumurtaligi sol tüp tutar filan diyor lar ona da hiç denk gelmedim
Defne-ece28 Hgmom1 evet cnm yükseldi 2 günde bir yaptırdım 2 katı artti benim kimyasalım çok du kimyasal değildi ama deprem de kalbi durdu anne karnimda kürtaj oldum sanki küçük bir islem yapılsa benim kide açılacak gibi geliyo
Defne-ece28 Hgmom1 evet cnm 5000 e kadar düzenli artti sonra hiç twst yapmadım kanamam olana kadar kanama olunca 5 binde sabit kaldi
Defne-ece28 aysenuroztunc valla çok heycanliyim bugün doktora gittim bu ay kalmaz sam bu tüpü açalım dedim bence bu ay kalacaksın diyo 2 gün kaldı test vermem icin
Defne-ece28 aysenuroztunc ben 1 senedir hep sağ dan yumutluyordum klomen kullandım daha önce iki kere kullandim tek yunurtam sağ da gelisti ilk defa bu ay 3 sağ da 1 solda gelisti o Bi tane umudu ile igne vuruldum bekliyorum şimdi
aysenuroztunc Defne-ece28 evet bende soldan yumurtlamayı beklicem sanırım bu aydan pek ümidim yok kesin tıkanmıştır geri 🤣 inşallah sen güzel haberler alırsın canım
Defne-ece28 aysenuroztunc ins cnm ya çıkmaz sa cuma günü adetten sonra tup u actirmanin yollarına bakayim
aysenuroztunc Defne-ece28 rahim filmi sırasında açıyorlar onu bende öyle oldu ama çok güvenmiyoruz ona dedi doktorum hemencecik tekrar tıkanabiliyormuş