Adyokisimsiz Acaba doğumhane de doktor varmidir yoksa ebeler mı ilgilenir sancılarım var ama sezeryanliyim yeniden sezeryan olmam gerek ve 35 haftaligim
nevzatbaskomser Adyokisimsiz Tabiki vardır nöbetçi doktorsuz hastane mi olur. Ben dediğiniz şekilde acile gittim sezaryen doğum yaptım
Adyokisimsiz Pinklove doktor vardır illa ki değil mi mesela biri aniden dogursa müdahale edilmeyecek değil çünkü