Hangi konuda bilgi almak istiyorsun canım ben genel bir bilgi vereyim🙏 günlük hergün aynı saatte göbekten iğne yapacaksın 2 günde bir muayneye gidip yumurtalarının büyüklüğüne bakılacak gerekli büyüklüğe geldiğinde çatlatma iğnesi vurucaksin sonra yumurtalarin toplanacak işlem acısız narkozlu oluyorsun 🙏 iğneler de acıtmiyor 🙏🙏 bu süreçte sağlıklı beslen bol su tüket abur cubur dan olabildiğince uzak dur 🙏 bu arada yumurtaların sperm ile döllendirilip embriyo haline geliyorlar zaten sizi bu süreçte arayıp kaç yumurtanizin döllendiğini kaçının kaçıncı güne kadar ulaştiği söyleyeceklerdir 🙏 sonra taze yada dondurulmuş transfer yapacaklar 🙏 dondurulmuşta 1veya 2 adet sonrası adetin 2. Veya 3. Günü muayneye gidip rahim duvarının kalınlığına bakılıyor ve kalınlaşması için ilaç veriliyor gerekli kalınlığa ulaşildiğinda transfer yapılıyor buda zaten kısacık bir işlem hiçbir şey hissetmiyorsun 🙏ilaçlarını zamanında al mutlaka aksatma 🙏 doktorun da test yapacağin günü söyleyecektir o zamanda test yaparsın 🙏 kendini strese sokma kafanı başka şeylerle meśgul et inşallah guzel sonuçlar alırsın 🙏😇 uzun bir yol yorucu ama sonu güzel olsun 🙏