nghnyrlky kızlar benim eşim benimle doğuma girmek istiyor özel hastanede doğum yapacağım sizce alırlar mı
Dilek1903 nghnyrlky bizimki alıyor mu bilmiyorum da eşim e defalarca dedim ama girmem dedi kan a karşı biraz hassas malesef ben doğuracağım ama o dayanamam diyor 😂
Mediha99 Ben de Almalarını istiyorum 31 haftalığız özel takipliyim doktor a soracağım eğer almazlarsa inan hastane değiştireceğim o kadar istiyorum yanımda olsun
turkuaz_ Dilek1903 benimkide parmağım kesilmişti dikiş atılırken onun kafa bi milyon olmuştu😁😁 doğuma dayanırmı bilmiyorum
batununannesi__ nghnyrlky Benim gittiğim özel hastane alıyor ve bende çok istiyorum girmesini yanımda olsun o an 💙
Asel-2023 Hem kendi görüşüm 2 doğum yaptım ve asla o halimi yüzümü görmesini istemem bir de eşin hanimindan soğuma halı olabiliyor Muş
Senannnn Asel-2023 valla vücudum insan üretecek her zorluğu çekeceğim o sadece o halde beni gördü diye soğuyacak öyle mi daha ne kadar kutsal benzeri olmayan birşey olduğunun farkına varması lazım
Agg0207 nghnyrlky hiç tavsiye etmem eşler arasına soğukluk girebiliyor malesef ve kadın için tamam doğal ama erkekler cinsel ilişkiye girmeye korkuyor sonrasında ağır travma sebebi
leila1 Senannnn bence de, kaldı ki eş baş tarafında duruyor yani özel bölgeyi görmüyor, bebeğin gelişi o an ilk görüş bunlar bağı daha çok güçlendirir. Benim eşim göbek kordonunu kesecek mesela her an yanımda olacak
Bbuusra nghnyrlky Evet geneli alıyor. Sen kimi istersen daha doğrusu doktor bir şey demiyor. Benim doktorum evden de bir eşya getirirsin demişti. Kendini evde hissedersin belki demişti.
Haleblbn Belli bir kısma kadar yanımda olmasını istiyorum bana destek olması açısından sadece doğum zamanı geldiğinde istemiyorum öncesi yeterli diye düşünüyorum rahatlaması sakinleştirmesi açısından iyi olur bence
Catsofmom nghnyrlky Benim eşim sırf kendi doğuma girmek için doktoru hastaneyi araştırıp buldu. sen girme doğuma dersem hastaneyi başımıza yıkar. Ben babayım kordonu ben keseceğim diyor en başından beri 🤣
Ecee_0661 nghnyrlky Canım her hastaneden hastaneye degisiyor yani devletlerin hic biri almiyor ama özellerdede hepsi almiyor o hastaneye bagli misal bende sezaryan olsa alicakti doktorum normaldede alicakti ben normal doğurdum cok şükür ama benimle birlikte 3 bayan daha doğurdugu icin esler giremedi tek ben doğuruyor olsaydim giricekti esim olsun nasip boyleymis. 🥰