Herkese merhaba bugün kontrol için hastaneye girmiştim.35.haftadayım.nst ye girdim sancı çıktı.Riskli gebelik bölümüne yatırdılar.Tedavi amaçlı dediler ama korkuyorum.Ciğer geliştirici iğne vurdular.Yine ara ara sancı geliyor.Normal servise çıkıcaktım.Çıkamadım.Benim gibi olan var mı?