gokcen3232 reyhanh bebişin baş popo uzunluğu. Ultrasonda yaşıyor crl diye . Dikkatli incelerseniz görebilirsiniz
Yareniko26 Mıdenız çok bulanıyor mu ya ben bulantıdan ölcem perşembe günü kalp atışı duymaya gıtcem daha 7+6suan
BetulMom Yareniko26 bizde duyduk çok şükür 7+4 yarın da kontrol var.benimde bulantım çok doktordan rapor isticem çalışırken çok kötü oluyo
Sevgiorhan Yareniko26 Kızımda sadece 3 kere kusmuştum. Şimdi 2.ye hamileyim ve 10 haftalığız, kaç kere kustugumu saymayı bıraktım 🥲
hatice_x BetulMom Canım bulantı için hap iste rahatlatıyor ben artık bayılacaktım bugün hap kullanmaya başladım bi nebzede olsa ferahlatıyor
CanselY Ultrasonda 0.65 cm görünüyor. Benimde 3 gündür midem aşırı bulanıyor Sabah bi uyanıyorum mide bulantisiyla akşama kadar hem halsizlik hem mide bulantısı 😞
hatice_x CanselY Doktora danış bi canım bende çok kötüydüm başımı kaldıramıyordum sürekli aç kalıyordum sıfır iştahla geçiyordu bugünden itibaren hap kullanıcam akşam bi tane attım rahatladım biraz
hatice_x gokcen3232 Son adet tarihime höre 7+5 ultrasona göre 6+5 doktorum geç döllenme olmuştur dedi