Hazal89 Kızlar 36+3 haftalık olduk erken gelmezse bebiş 12 Aralık dedi dr sezeryan olacak çünkü ilk bebişim sezeryanla doğdu artık gitmelimiyim ağdaya sizce Sadece iki kez gittim daha once agdaya gitmeye utaniyor ve korkuyordum ama göbisten dolayı mecbur kaldım tecrübeli arkadaşlar fikir verebilir misiniz?💕
Hatunnn Hazal89 canm gidersen 2 haftaya telrar bi temizletirsin cok cikmamis olur zorlanmassin bence ole bi ustunden gecer ama bazisida cok cabuk uzuyor son haftalrda oyleyse sninnde suan gitme araligin ilk hftasina gidersin
Bebegimibeklerken__ Hazal89 37.haftamda gittim ben şu an 39 deyim ve çıkmaya başladı sinir oldum 🙄 keşke biraz daha bekleseymişim