Kizlar iki tane çürük disim var ve cocugum var hamileyim yorgunluk is anlarsiniz normalde doguma kadar bekliycektim ama dayanilcak gibi degil ve doktor ben aci cektikce bebege zarar gelebilir dedi ve augmentin 1000mg tabletini yazdi gunde iki tane icmek sartiyla korkuyorum bebegime bir sey olur diye bu ilaci gebeyken kullanan varmi doktorum yazdi ama recetede hamileler kullanamaz diyor