17+3 ikiz gebeyim ilk 3 ay bulantım ve kusmam vardı artık onlar bitti ama karnımda hiçbişey hissedemiyorum daha enerhik oluyorum bazen agrım sızım kasık ağrım VS yok bu sefer acaba iyilermi acaba bişey mi oldu kalpleri atıyormu diye doktora gidene kadar düşünüyorım sürekli belirti arıyorum. Hiç hamile değilmişim gibi karnımda bebekler yokmuş gibi hissediyorum. Rüyama bile girdi doktorum iyiler dedi rüyamda Olmaması normaldir dimi. Bu beni yıpratıyor sanırım psikolojik olarak cok zor elde ettiğim için tüp bebekle bir Türlü rahatlatamıyorum kendimi.