Kızlar adetim 10 gün gecikti. Evde test yaptım çift çizgi. Yarın kadın doğuma gideceğim. Ama hiç kan testi falan yaptırmadım. Yani betamı falan bilmiyorum. Yarın doktor bakar zaten değil mi her şeye. Kusura bakmayın stesli ve heyecanlıym yarın için. İlk doktor kontrolünde neye bakıyorlar bilen var mı ?