Merhaba geçmiş bayramınızı en içten kutlarım ❤️
Kızlar size bir sorum olacak göğüslerinizde ağrı ve hassasiyet oldu mu veya tek göğüste ağrı ve hassasiyet yaşayan var mı? 33+4 Haftalığım bugün hastaneden geldikten sonra sağ göğüsumde ağrı, hassasiyet ve şişkinlik oldu bunu yaşayan oldu mu yada şuan yaşayan var mı?