Kizlar selam bugün kontrolüm vardı düzenli ama yüksek olmayan sancılarım vardı doktorum gel seni muane edeyim dedi ama senin açıklığın var dedi tabi ben şok oldum heran doğurabilir sin dedi bu açıklıkla ne zaman doguruurum bebeğin kilosu 3250 36+3um 37yi görelim dedi bekle biraz daha dedi pzartesiye kadar durur mu ki ay napicagimi şaşırdım😄😌 ha bu arada ikinci hamiligim ilkinde böyle gittim öğlen doğurdum😃😃