Hilal8716 merhaba bende gecen pazartesi dogum yaptım 37+1 de bebegım 3 kılo dogdu küvöze gırmedı içini rahat tut düşünme kötü şeyler, kiloyla alakası yok 2 altı dogup girmeyenlerde oluo eger solunum sıkıntısı yoksa ve enfeksiyonu fln olmazsaa girmez inş .