Aecer 32+4 deyim bugün doktor kontrolüm vardı doktoruma sordum dik oturuyorsan sıkıştığı için uyuşukluk hissi oluyordur dedi ama bana çok garip geliyor. Benim gibi olan var mı tam midemin orası bildiğiniz uyuşuk hissetmiyorum tenimi. Son 3-4 gündür oldu böyle. Karnım çok büyüdü gerçekten oralar artık katlanmaya başladı bu yüzden olabilir ama ben yine de tedirgin oldum🙄
Guz06 Aecer bendede oluyor 33. Haftadayım karıncalanıyor gibi , kaşınıyor gibi acıyor gibi tuhaf bir his , orayı bastırdığımda veya ovaladıpımda bebek hareket ediyor , büyük ihtimal ayağını falan dayıyor diye düşünüyorum
Aecer Sevval0308 kimseden de duymayınca valla korktum 😊 doktoruma güveniyorum önemli bir durum olsa müdahale ederdi hatta nst ye soktu bugün içim rahat etsin diye ama ne bileyim hissizlik korkuttu beni. Ne zamandır var sizde?
Aecer Gkee yaa benim de orası böyle tarif edemediğim bir şekilde yanıyor. İçi mi dışı mı valla anlamıyorum çok garip
Aecer Totanseyma evet tam olarak orası yani sürekli dik oturmuyorum aslında katlanmıyor da o kadar ama çok sinirlerimi bozdu uyuşuk bildiğin
Totanseyma Aecer katlanmıyor ki zaten bende de 1 haftadır uyuşuyor doktora soracaktım sorun mı var diye
Aecer Totanseyma bem bugün sordum işte üstünde bile durmadı önemli bir şey değil demek ki 🙄 bebişlere zararı olmasın da bizim için farketmez
Sevval0308 Aecer yok kuzum ya ne olcak bence içten güzel tekmeler yiyoruz onun için hissizlesyor oralar 😂
Aecer Guz06 evet tarif edilemez bir his değişik :) zararı yoksa bir sorun yok da ben bebekle alakalı bir şey olmasın diye korktum bir an ama baya yaşayan varmış sıkıntı yok demek ki