kizlar 26+1 hamileyim az once sol yumurtalikdan regl sancisi gibi sancim olmaya basladi. Doktorumu aradim “papaverin kullan hersey yolunda merak etme” soyledi. Yine de cok korkum var. Gebeliyim riskli degil cok sukur. En son usm’da 23+1 de olmusdum, rahim
uzunlugu 37 mm olculmusdu. Yine de kafamda erken dogum korkusu var deliricem.