Mutluyumanneyimm Kızlar malesef bugün yine bayılmışım gebelikte 14+6 dayım.Ne önerirsiniz bu tansiyon düşmesin diye 😥😥Kendimi çok yorgun hissediyorum evde valla bütün işler duruyo yapıcak halim yok
Mel53 Mutluyumanneyimm tuzlu ayran ve sık sık bişeyler yemek.. benimde öyleydi. Arada da çikolata at ağzına
Ozderr Mutluyumanneyimm bende öyle oluyorum çalısmaya gücüm olmuyor bol bol su iç içmene rağmen geçmiyorsa serum yapıyorlar acilde hatta su an bile öyleyim 😏😏
DLiviyaEsor Canm geçmiş olaun buyuk tansiyonun biraz yuksek kucuk tansyonun düşmüş 14/9 olursa hastaneye gitmen gerekiyor diye biliyorum bnm genelik boyunca tansiyonum 7/5 idi cok kotu bas agrisi cektim hp tuzlu ayran ictim ama senin ki buyk tansyonun biraz yuksek gibi