Babymom93 bizim buralarda “gelin kaynana toprağına” derler 😊 annemle hiç alakamız yok annemin zor geçermiş bulantı, kusma falan yengemin de hamilelikleri öyle oldu. Ben de çok şükür hiç bilmem ne bulantı ne kusma. Kayinvalidemin böyleymiş onunki de çok rahat geçermiş 😊