Kubroli Merhaba hanımlar kasık ağrısı yaşayan var mı aranızda bugün biraz kasık ağrım vardı bide afedersiniz akıntım oluyor ondan olmuş olabilir mi
Nesedmrer Kubroli benim de sağ tarafıma vurdu bugün ağrı bir kaç saat tekrarladi iki gün sonra kontrolüm var sorucam bakalım normaldir bence ya akıntım oluyordu zaten
majamm Kubroli 26+1 , 10 dakikadi regl sancisi gibi sancim var sol yumurtaligimda bilmiyorum normalmi degilmi((((
Zeyno19 Kubroli bende 26 haftalik hamileyim kasık agrisini cok sık yasiyorum hatta bugun ayaga kalktigimda baskida hissediyorum normaldir boyle seyler kanama olmadigi surece korkma
Kubroli Zeyno19 biraz endişelendim fakat normalmiş ınsllah saglıkla tamamlamak nasıp olur hepimiz icin
Kubrademirli Kubroli 26+5 ‘im bende akıntı zaten hamileliğin başından beri hiç bitmedi doğuma kadar olur dedi doktor. Kasıklarda ağrı genelde çok ayakta kaldığımda iş yaptığımda falan oluyor bende de geçen gün olmuştu sonra geçti