Fundabshnn hic üzülme cokca dua et bak benim ultrosonda hersey normaldi, kan verdim ikili tarama icin riskli cıktı bende sizin gibi ilk riskli dendiginde aglamıstım cok üzülmüstüm yani, sonra doktorum korkulcak bisi yok ikili tarama testinde cogunlukla sonuc böle cıkıyor cok kafaya takıcaksan eger fetal dna yaptırabilirsin dedi. 2 haftada geldi fetal dna sonucu. Rabbime binlerce kez sükürler olsun temiz geldi 🙏🏻 ama o iki haftada ne yedigimden ne ictigimden bisi anladım. Hergün inşirah suresini dinledim icim o kadar daralmıstıki aslında kötü bisi hissetmiyordum ama insan yinede duymak istiyor, sonuc icin aradılar gözünüz aydın temiz dediler ya kuş gibi hafifledi beynim öyle söyliyim. İnsan ister istemez kafasının bi köşesinde acabamı diyor malesef o korku gelıyor. Eurofinish firmasına yaptırdım fetal dna 350 euro fiyatıydı gecen ay. Kur degistigi icin sürekli suan güncel fiyatı nedir bilmem, fransaya yolluyolarlar kanınızı, bebisin kanını sizinkınden ayrıştırıp tarama yapıyorlar detaylı. Gecen hafta üclü tarama vardı ama fetal dna yaptırdıgım icin gerek kalmadı üclüye dörtlüye sadece detaylı ultrosona giricem nasipse 🌸