Moom16 Kızlar gebelikte yüzümde sivilce izleri ve koyu lekeler olustu henüz besinci ayımızdayız sonrasında nasıl gececek geçer mi kullandıgınız bır sey var mı
Merve105 Moom16 doktor bana oluşmaması ve kalıcı olmaması için her zaman güneş kremi kullan diye öneride bulunmuştu sadece bu kısmı biliyorum ben :)
momayse94 Moom16 ben her gün güneş kremi kullandım öğle vakitleri güneşe çıkmamaya çalıştım hiç lekem olmadı ama boynumda bir sürü et beni çıktı ona nasıl bir çözüm bulurum bilmiyorum 😕
miniklerinannesii00 Benimde küçük küçük pıtırcıklar çıktı neden öyle oldu bilmiyorum. 10 +5 oldular daha başındayız. Normal mi böyle olması bilmiyorum.