Cceren 40+2 oldm nst desancım çıkmıyor, karnm daha yukarıda , su yok nişan yok ,gelesi yok bebişin , var mı aynı durumda olan 👀
Minaesra Cceren 40+3 benimde aynı 😒 bebeğin kafası kanalda ama ona rağmen inmedi karnım 🥴 bugün kontrolüm var dua ediyorum artık birşey olsunda yatış versinler diye
Minyonz Cceren aynı durumdayız yarin 40 hafta oluyoruz bizde de hic bir kıpırtı yok. Suni veririz cuma tekrar bi gel dedi ama ben suniden korkuyorum 😭😭
Nerminn5308 Bende 40+2 deyim hicbir belirtim yok beklemek. Yoruyor beni gelesi de yok oğluşumun en son gittigimde basi biraz yukarda demisti kanala girmemisti bakalım bugün kontrolum var ne diycek. Sağlıcakla alalım yavrularimizi kucagimiza 🤲🏻
Cceren Minaesra Nerminn5308 Nerminn5308 benmde 40+3 oldu hala bişey yok , kafasıda kanala girmiş ama 👀 cumaya kadar bekleyelim gelmezse cuma sezeryan dedi doktorum :(
Minaesra Cceren Banada cuma gel dedi bugün kontrolüm vardı sancı falan yok yine, isyanlara girdim artık ya🥴
Cceren Minaesra Minaesra bende öyle havalarda çok ısında yürüyüş egzersiz bile yapasım gelmiyor artk 🤯
Minaesra Cceren ben bıraktım yürüyüşü falan zaten işe yaradığı yok yarasa şimdiye kadar kırk kez doğurmuştum😒😂
Minaesra Cceren evet ya herkes aynısını söylüyor bende korkuyorum ya offf kendiliğinden gelse bir an önce
Cceren Minaesra evet bende aylardır suni sancı hariç herşeye okeyim diyordum zaten giç istemiyorum suni valla , inşallah bu gece bebişler gelmeye karar verirde sağlıkla bi avazda normal doğururuz çok amin😅 sizin cinsiyet ne🤓
Minaesra Cceren Aminnn, benimki kız 🥴 bide kızlar erkenci derler tabi canım derlerde derler 😂 sizinki neyy 😍
Cceren Minyonz banada önerdi ama bebişin gelesi yok , suni sancı ile çok acı çekmek mantklı gelmiyor , sonuna kadar normal bekledm gelmezse cumaya kadar cuma sezeryan a okeyim hiç istemesemde 🥲
Cceren Minyonz benmde ilk doğumum olacak🙈 41 cuma doluyor cumaya kadar gelmezse firek sezeryan normal doğum için elmden geleni yaptm ama gelmezse bebiş sezeryan suniye gerek yok hiç bence ☺️