Csknnbuse Normal doğum bekliyorum ancak bebiş hala inatçı gelmiyor ne yapmam lazım arkadaşlar nstde ağrı yok sancı yok açıklık 1 cmdi kaldı öyle
1234_zma Csknnbuse ben 39+1 im bu gün gitdim.2 parmak açıklık var amma sancım yok.Çarşamba suni sancı iynesiyle doğum yapıcam ALLAHIN izniyle🤲🏻
civcivsuyum Csknnbuse bende 39+1im en son bayramdan önce muayene olmuştum yarın kontrolüm var ama bebişin gelesi yok bakalım ne diyecek 🥹