Merhaba kızlar.Bayramdan önceki hafta nişanım gelmişti.Ve dün yine akıntıyla birlikte kan geldi.Bu gün doktora gitdik.2 parmak yarım açılma,amniyon suyunda bulanıklık ve azalma var.5 temmuz suni sancı iyne yapıb doğum yapıcam ALLAHIN izniyle.Dualarınıza ihtiyaçım var.Bebeğim ve ben sağ-sağlim çıkalım AMİN