sedam94 Erken gebelik testini 6 gündür yapıyorum hepsinde hayalet çizgi çıkıyor ama fotoğrafta tam belli olmuyor. Gebelik olmasa da hayalet çizgi çıkar mı
nurtug sedam94 sabırlı olmakta fayda var her gün değil de en azından iki günde bir yap boş yere modun düşmesin Allah hayırlısını nasip etsin
sedam94 umaydurununannesi ben net iki kırmızı çizgi çıkmadan kan vermek istemiyorum 2.5 senedir hep negatif oluyor maalesef 😔
sedam94 Denizim921 hepsinde çıkmasa bende acaba mı demem de içime bı umut düştü umarım benim de pozitiftir sizin gibi 🙏🏽
sedam94 https://mutluresim.com/image/nB4TXV Benim hep bu şekilde çıkıyor sizin hayalet çizgi belki daha nettir
Ucankus sedam94 canım bu testlerde hayalet çizgi var yani gebe olmasan da çıkıyor benimde çok başıma geldi freely mavi kaset testini öneriyorum geçen ay kimyasal gebelik yaşadım beta 12 geldi onu bile belirgin şekilde gösterdi
Ucankus K-97 burdan alıyorum canım orijinal Freely (Hamilelik) Testi - 10 Adet https://www.hepsiburada.com/freely-hamilelik-testi---10-adet-p-HBCV00001CPW03?magaza=epedy&url_src=ios-product-detail